17 cze 2015

Witam! *.*

Marzenie... Czy każdy człowiek marzy? W pewnym sensie tak, jednak sposoby tej "czynności" mogą się różnić. Dla jednych może to być cel, do którego dążą, dla innych ucieczka od rzeczywistości i inne. Ale czym jest marzenie? Słownik podaje 3 definicje tego słowa :

1- Fantazjowanie, pragnienie czegoś, chęć uzyskania lub osiągnięcia czegoś, 

2- Ciąg nieuporządkowanych myśli pojawiający się podczas snu, 

3- Coś niewiarygodnego, nierzeczywistego. 



A o czym może marzyć nieuleczalnie chora na zanik mięśni 17-nastolatka? O nowym życiu? - Nie. O zdrowiu? - Czasami, ale poza tym i przede wszystkim o poznawaniu świata i przeżywania miłych chwil z ludźmi, których kocha. Jest w tym kilka celów, jedne bardziej realne, inne mniej, ale wiara jest najważniejsza. Jeden z nich spełnił się właśnie dziś, a było to założenie bloga, dlatego jest to dla mnie wyjątkowy dzień, którym chcę się cieszyć z Wami- Czytelnikami. Więc teraz chciałabym Was już oficjalnie przywitać, oraz chociaż trochę zapoznać Was z tematyką Bloga ♥



Więc teraz już oficjalnie witam Was serdecznie na moim pierwszym własnym blogu. Będzie on szczególnie o mojej osobie i o moich pasjach, między innymi modzie, muzyce, urodzie, gotowaniu i nie tylko, więc myślę, że każdy znajdzie tu coś dla siebie.



Może na dobry początek się Wam przedstawię - Nazywam się Paulina i od dziś jako Dreamerka, chcę Was zaprosić do czytania, komentowania, odwiedzania i obserwowania mojego bloga!



Jeśli chcecie poznać mnie bliżej, czekajcie na następny post, w którym opowiem Wam więcej o sobie, ale też o blogu. Dopiero zaczęłam "samodzielnie" blogować, więc nie przejmujcie się proszę zbytnio wyglądem bloga. Nie jestem w tym specjalistką i nadal nad nim pracuję ;)
A jeżeli chcecie już teraz poznać nieco mój styl pisania i zapoznać się z moją osobą, zapraszam również serdecznie na cudownego bloga na którym miałam przyjemność pisać po raz pierwszy, Caroline Cupcake(Link). Zachęcam jednocześnie do poczytania postów wspaniałej Caroline, dzięki której zaczęła się moja przygoda z blogowaniem:)



Au revoir, Kochani!


2 komentarze:

  1. Świetnie znowu czytac Twój post kochana! :*
    Mam nadzieję, że w życiu pomimo trudności będziesz dażyc do swoich marzeń nie zważając na przeszkody, życzę Ci jak najlepiej!
    Jak zwykle świetny post, dziękuję za tyle miłych słów i oczywiście czekam na więcej! <3

    Karolina :)

    OdpowiedzUsuń