21 cze 2015

Cała ja... O mnie + Informacyjnie o blogu

Hello!


W tym poście (tak jak zapowiedziałam) przedstawię Wam moją osobę, gdyż ten blog będzie w dużej części o mnie i moim życiu, które czasami bywa naprawdę dziwne i szalone. Poza tym, przedstawię Wam dokładniej co jeszcze znajdziecie na blogu, a myślę że każdy znajdzie coś dla siebie. Krótki wstęp, żeby nie przedłużać zapraszam do posta i poznania mnie bliżej! ;*







Może od początku... 
Jak mówiłam, nazywam się Paulina M., ale znajomi mówią na mnie po prostu- Paula. Kiedy byłam mała, niezbyt podobało mi się moje imie. Gustowałam wtedy w zagranicznych/angielskich imionach, np. Britney itp. Teraz wydaje mi się to zabawne i polubiłam swoje imię.


Przejdźmy dalej :)
Urodziłam się 24 kwietnia 1998r. Niedawno skończyłam 17 lat, chociaż to dla mnie dziwne uczucie. Mimo że staram się sprawiać wrażenie osoby dorosłej, mam poczucie odpowiedzialności za swoje czyny, oraz jestem dosyć poukładaną osobą, to w środku czasami czuję się jak mała dziewczynka, która chce się bawić, poznawać świat i być szczęśliwa. Nie dziwne więc raczej, że lepiej dogaduję się z młodszymi koleżankami, chociaż jeśli chodzi o kolegów, to zawsze lepiej się rozumiałam ze starszymi.



Mieszkam w niewielkim mieście w województwie Mazowieckim. Jest ono dosyć ładne, można trochę pozwiedzać i pooglądać, ale wiadomo że jak się tu mieszka, to wszystko wydaje się nudne, bo widziało się to sto razy xd. Czasami bardzo chciałabym się z tąd wyprowadzić, nawet do innego kraju, żeby coś się działo, żeby były lepsze warunki, lepiej się żyło. Niestety lub stety jest jedna rzecz, która tak bardzo mnie tu trzyma : Ludzie. Po prostu- rodzina, przyjaciele, znajomi, ludzie których kocham :)



Może teraz nieco o domu. Mieszkam w starej ale trochę odnowionej kamienicy. Nie mamy największego mieszkania, czasami jest trochę ciasno(z moją toną ubrań ;D Nie mieszczą się w wielkiej szafie xD), ale przecież przeszkody są po to, by je pokonywać. Dzielę pokój z młodszym bratem, ale o nim innym razem. W drugim pokoju mieszkają nasi rodzice, a poza tym jest jeszcze nieduża kuchnia, przedpokój i oczywiście łazienka. Kiedy byłam mała, dosyć często się przeprowadzaliśmy, ale tu gdzie jestem teraz mieszkam już kilkanaście lat.



Coś co może być istotne, wspomniałam jakby o tym w poście powitalnym- Od urodzenia jestem chora na zanik mięśni. Nie ma się co dużo o tym rozpisywać, szczerze mówiąc chyba nie przepadam o tym tak obszernie opowiadać, wydaje mi się nawet, że trochę nieświadomie omijam ten temat. Staram się żyć normalnie(chociaż z moimi przyjaciółmi i rodziną to nie jest proste xD hehe:D), mimo przeciwności i chociaż przyznaję, że czasami jest naprawdę ciężko i czuję że upadłam, to jednak w końcu się podnoszę i walczę dalej! Bo tak trzeba robić, gdyż później może już nie być na to okazji, należy spełniać swoje marzenia, być silnym i iść na przód!:)



Jeśli chodzi o moje cechy, to jestem osobą dość upartą(,,Dziewczyna uparta, zawsze jest coś warta";)), ale zwykle dość spokojną.. Chociaż różnie to bywa, przyznaję że nawet często dopada mnie głupawka :D Jestem troskliwa, wrażliwa, ambitna. Uważam siebie za osobę dosyć inteligentną, oraz znam swoją wartość. Nie jestem specjalnie skromna(zależy przy kim), ale też się nie przechwalam. Moją największą myślę wadą, jest to że chciałabym mieć wszystko pod kontrolą, w sensie denerwuje mnie kiedy ktoś np. nie robi tego co musi, nawet jeśli to nie do końca moja sprawa. Zostając przy moich wadach, jestem perfekcjonistką, oraz niestety staję się coraz bardziej leniwa. Ogólnie jestem raczej poukładana i grzeczna, czasem do przesady, bo często nie podoba mi się kiedy np. znajomi robią coś co jest zabronione. Czasami uważali że nie umiem zaszaleć, ale Ci którzy są ze mną, chyba się przyzwyczaili;3 Potrafię być złośliwa, kiedy ktoś zasłuży, potrafię skłamać, by chronić czyjś sekret, potrafię być chamska, stając w czyjejś obronie, potrafię śmiać się (no może nie do końca śmiać się, ale na pewno uśmiechać) w bólu. Czasami aż sama się dziwię z różnorodności swoich cech xd :D Czasem jestem poważna, czasem szalona, taka już jestem ;3



Mój styl? Zdecydowanie delikatny, dziewczęcy, z klasą. Mówię tu zarówno o modzie jak i całej reszcie, tzn. Makijaż,wystrój itp. Bardzo podoba mi się wszystko co błyszczy, jednak nie koniecznie dla siebie. Chodzi mi o to, że np. podoba mi się bluzka cała w cekinach, ale na pewno bym jej nie założyła, bo dziwnie bym się czuła ;P xD To trudno wytłumaczyć. Lubię jak kolory do siebie pasują i się uzupełniają. Nie lubię sportowego stylu(dla siebie, u innych wygląda świetnie:D), długich sukienek, spódnic. Nie podobają mi się spodnie z szeroką nogawką.



O rodzinie i przyjaciołach jeśli pozwolicie zrobię osobny post, a teraz może moje różne
ulubione...


...Kolor - Fiolet, od bardzo dawna. A tak ogólnie bardzo podobają mi się pastelowe barwy, chociaż od małego ich nie lubiłam, to teraz je uwielbiam.


...Część garderoby - zdecydowanie spódniczki, ale tylko przed kolano, a najlepiej rozkloszowane.



...Potrawa - Nie mam jednej ulubionej potrawy. Uwielbiam jeść i uważam, że jedzenie to jedna z najlepszych czynności. Ponadto, jeśli miałabym wybrać ulubiony zapach, byłby to zapach jedzenia, bo nic tak nie pachnie jak pyszna zupa, czy świeże truskawki (Truskawki w czekoladzie.. Mmm;3) Ale co lubię jeść?.. Czasami mówię o sobie, że jestem wpół wegetarianką, bo lista mięs które jem, jest dosyć ograniczona, tzn. z mięsa lubię praktycznie tylko pierś z kurczaka, oraz mielone. Jedne z moich ulubionych dań, to zupa pomidorowa, barszcz czerwony, pierogi z mięsem, spaghetti, placki ziemniaczane, hamburger, blok czekoladowy, kanapki z masłem i pomidorem ;D



...Napój - Nestea brzoskwiniowa, Coca cola, soki owocowe. A tak, i kakao ;3



...Pora dnia - Do niedawna była to noc, ale teraz zależy to od dnia.



...Przedmiot szkolny - Dla wielu osób to dziwne, ale bardzo lubię matematykę, dokładniej od czwartej klasy, dzięki mojej super nauczycielce:) Ten przedmiot przychodzi mi z łatwością, w sumie ogólnie nigdy nie miałam problemów z żadnym przedmiotem, chociaż chemia i fizyka to nie moja bajka. Uwielbiam również język francuski, którego uczę się od pierwszej klasy gimnazjum, i który był moim już spełnionym marzeniem. Zawsze podobał mi się ten język, jest taki "delikatny" i romantyczny, po prostu piękny. Cieszę się, ponieważ będę mogła kontynuować jego naukę w liceum:)



...Film - Bardzo lubię oglądać filmy, więc za nic nie mogłabym wybrać jednego, czy nawet kilku ulubionych. Napiszę chociaż parę przykładów: Na pewno będzie to cała seria filmu ,,Zmierzch", w której jestem po uszy zakochana:* Wspaniała gra atorska Roberta Pattinsona i Kristen Stewart w roli tajemniczego Edwarda Cullena i odważnej Belli Swan, sprawiły że film jest po prostu Magiczny<3 Za dożo rozpisywania się.. ;3 Spróbuję krócej- Cziłała z Bevery Hills, Pamiętnik, Spring Breakers, Tylko mnie kochaj, Camp Rock... Nic więcej mi teraz nie przychodzi na myśl.



...Pora roku - Zdecydowanie Lato! Głownie dlatego, że są wtedy wakacje i nie muszę się przejmować żadnymi lekcjami, pracą domową czy zaległościami. To czas wypoczynku i zabawy, ale lato uwielbiam też za pogodę. W zimę, a często też w jesień i wiosnę, nie mogę wychodzić z domu, ponieważ jest zbyt zimno, deszczowo lub wietrznie. Poza tym, wiosenne przesilenie i jesienna pogoda niezbyt dobrze działają na samopoczucie. Dlatego kocham Lato :D



...Serial - Mam nadzieję, że nie ocenicie mnie źle z góry, kiedy szczerze powiem, że moim ulubionym serialem jest Disney'owska telenowela młodzieżowa  ,,Violetta". Niektórzy mogliby pomyśleć, że jestem na to "za stara", jednak podoba mi się ten serial, więc czemu mam go przestać oglądać? :)



...Blog - Tak naprawdę obecnie nie czytam żadnych blogów tak na stałe. Jak coś mi wpadnie w oko, to poczytam parę postów, ale raczej nic więcej. Czytam tak tylko jeden blog, ten na którym kiedyś pisałam, do którego już Wam zostawiałam link, ale żebyście nie musieli szukać, oto on(link).



...Hobby, zajęcie - Moim hobby i życiową pasją była, jest i na pewno zawsze będzie muzyka Muzyka to uczucia które słychać, oraz słowa których nie da się powiedzieć, a milczeć o nich nie sposób. Muzyka budzi uczucia, przywołuje wspomnienia, tworzy nowe, maluje szare dni na kolorowo, daje nadzieje, oraz łączy ludzi. Może być drogą ucieczki od rzeczywistości, czy bólu, lub wyrażać wielkie szczęście. Muzyka jest ze mną od zawsze. Kocham śpiewać, mimo iź nie jestem specjalnie uzdolniona, to daje mi największe szczęście. Nie wyobrażam sobie życia bez muzyki, bo jest ona częścią mnie. Poza tym, mówię o sobie że jestem artystką, ponieważ lubię wiele rzeczy związanych ze sztuką, między innymi właśnie muzykę. Ale interesuje mnie również rysunek, grafika, moda, gotowanie,  fotografowanie, podróże oraz wystrój wnętrz. Lubię też tak zwany handmade, czyli robótki ręczne. Jeśli mam trochę czasu, chętnie poczytam jakąś książkę. A i uwielbiam zakupy oraz spacery:)



...Miejsce na świecie - Jak można zauważyć po nagłówku, jest to francuska stolica- Paryż. Bardzo chciałabym odwiedzić to magiczne miasto miłości, jest to jedno z moich marzeń *.*



...Książka - Nie mam ulubionej, ale uwielbiam romanse <3



...Aktor/aktorka - Moją ulubioną aktorką, jak i piosenkarką jeszcze nie tak dawno stała się Martina Stoessel. Zakochałam się w jej głosie, jej gra aktorska mnie zachwyciła, a usposobieniem do życia mnie inspiruje. Dzisiaj może nie będę się o niej rozpisywać i przejdę do następnych osób. Moją drugą ulubioną aktorką, oraz również piosenkarką jest Selena Gomez. Myślę, że co do męskich aktorów, moim ulubionym jest chyba Robert Pattinson.. A i Jorge Blanco:3 Poza tym bardzo lubię też Maćka Musiała.


...Muzyk - Jak wspomniałam wyżej, moją ulubioną piosenkarką jest Martina Stoessel, a drugą Selena Gomez. Lubię też Taylor Swift, Demi Lovato, Agatę Dziarmagowską i parę innych wokalistek. Jeśli chodzi o piosenkarzy, moi ulubieni to Ed Sheeran, Kamil Bednarek, Kaen, Jorge Blanco.. Hmm, nic więcej nie przychodzi mi do głowy, natomiast za zespołami nie szczególnie przepadam, ale jakbym miała wybrać, to było by to LMFAO i R5


...Piosenka - Uwielbiam naprawdę wiele piosenek, często słucham nowości, zwykle mam parę ulubionych i zmieniają się co mniej więcej miesiąc. Ale mam też takie naprawdę ulubione, które są dla mnie niesamowicie ważne z jakiejś przyczyny. Jedną z takich piosenek jest ,,Read all about it" w wykonaniu Emeli Sande. Ma ona niezwykły przekaz, który warto usłyszeć. Następna to ,,Titanium" - David Guetta & Sia, czyli piosenka o nie poddawaniu się. Inną z nich jest piosenka ,,Vatos Locos Klan" Karramby. Może się wydawać, że hip hop do mnie nie pasuje, ale słucham go od dziecka i od zawsze jest w moim sercu. Druga piosenka z gatunku rap, to moim zdaniem najbardziej romantyczna "nutka" na świecie- Pih ,, Śmierć nas nie rozłączy". Kolejna jest już popowa, w wykonaniu Demi Lovato- ,,Skyscraper", która dała mi wielką siłę i motywację. Trochę już ich jest, ale to jeszcze nie wszystko.. :D Może zapiszę już tylko tytuły i wykonawców aby nie przedłużać zbytnio, a jeśli będziecie ciekawi, zadajcie pytanie;) Ed Sheeran- ,, Give me love", K2 & Buka - ,,1  moment", Kaen ft. Gosia Kutyła - ,,Mimo wszystko". No, to chyba tyle :)


...Gatunek muzyczny - Pop, Rap.


Jeśli macie jeszcze jakieś pytania, możecie zadać je w komentarzach, a ja z chęcią odpowiem:)


A teraz o blogu...

Jak wspomniałam w poprzednim poście, to jest mój pierwszy własny blog, a ja nie jestem jeszcze z tym wszystkim tak obeznana. Tak naprawdę jeszcze wcale nie znam się na kodach CSS, chyba nie do końca ogarnęłam bloggera.. Ale chcę spróbować, chcę podjąć się tego i uczyć się, aby blog się rozwijał i był lepszy. Już niedługo zacznę specjalne korepetycję z informatyki i będę się przykładać do swojej pracy na blogu.


Co tu znajdziecie? 

Przede wszystkim, chciałabym, żeby ten blog był po części takim moim "wirtualnym pamiętnikiem", żebym mogła tu napisać swoje myśli, podzielić się z Wami historyjkami z mojego codziennego życia, które jest czasami bardzo szalone(ja i moja BFF stwierdziłyśmy, że czasami mamy osobiste "Dlaczego ja" czy "Ukrytą Prawdę" xD)..  Co jeszcze? Na pewno posty modowe, stroje prosto z mojej szafy, styl celebrytów, uroda, kosmetyczne porady, inspiracje, wystrój pokojów, poradniki diy, sesje zdjęciowe moich modelek, posty od kuchni, gotowanie, cytaty, dużo pozytywnych myśli, przepisy, poradniki okazjonalne... I wiele, wiele więcej :)  Na dzisiaj to tyle

Bye ;*

Dreamerka.

4 komentarze:

  1. Jak zwykle świetny post!
    Dowiedziałam się o Tobie jeszcze więcej, ciekawych informacji!
    Już nie mogę doczekac się następnego wpisu! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia w blogowaniu! Na pierwszy raz napisałaś bardzo fajnego posta. Można się dużo z niego o Tobie dowiedzieć :)
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dużo się o Tobie dowiedziałam :)
    Ja też lubię Violettę, więc nie masz się czego wstydzić. Napewno będę tu zaglądała bardzo często, ponieważ uwielbiam posty o modzie , urodzie , zdrowiu, DIY , CIY :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ` świetny blog ;D
    Pozdrawiam :*

    http://miipasjon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń