28 cze 2015

Bal gimnazjalny*.*

Każda dziewczyna marzy o pewnej magicznej nocy, kiedy to założy idealną suknię, będzie się czuła jak księżniczka.. o Księciu z jej własnej bajki, dla którego będzie całym światem.. O idealnym tańcu, który lekko niesie ją i jej wybranka niczym chmurka.. Marzy, by przetańczyć całą noc z "Tym Jedynym".. Patrzeć mu w oczy kołysząc się delikatnie, czuć bicie jego serca, być obejmowana przez jego silne ramiona.. Wtedy ma wrażenie, że jest tylko ona i on, i nikt więcej, że czas się zatrzymał.. Marzy, by ta chwila trwała wiecznie.. Ten wieczór, zostaje w pamięci na zawsze...



Taki oto "bajkowy" wstęp, ponieważ kilka dni temu miałam swój bal gimnazjalny. Mimo iż nie było "Księcia", ani wolnego tańca, bawiłam się całkiem dobrze i uważam go za udany :) W poście znajdziecie aż 4 zestawy balowe, kilka moich zdjęć, oraz trochę inspiracji balowych ;3 Zapraszam!





Zacznijmy od zestawów :


Zestaw 1
Sukienka bez ramiączek w wiśniowym kolorze(Link), została połączona z modną kwiatową opaską(Link) oraz pasującymi uroczymi kolczykami różyczkami(Link). Do tego wybrałam resztę czarnych dodatków - Mała pikowana torebka(Link), elegancki naszyjnik z czarnymi kamieniami(Link), oraz klasyczne czółenka(Link).



Zestaw 2
Elegancką złotą sukienkę(Link) połączyłam z czarno-złotymi dodatkami - Małą torebką(Link), śliczną bransoletką(Link), butami z pierwszego zestawu(Link), oraz małymi kolczykami w złotym kolorze(Link).



Zestaw 3
Pomyślałam, że dodam nieco koloru do czarnej sukienki z ozdobnym ramiączkiem(Link), więc wybrałam modny miętowy kolor i znalazłam śliczne dodatki - Do wyboru 2 pary butów, koturny(Link) lub platformy(Link)(nie mogłam zdecydować;3), małe urocze kolczyki(Link), miętowy łańcuch(Link) i biała pikowana torebka(Link).



Zestaw 4
Do błękitnej sukienki z koronkową górą(Link) dobrałam złote dodatki. W tym zestawie postawiłam na wygodniejsze obuwie, a mianowicie balerinki(Link). Do tego paseczek(Link) i torebka na łańcuszku(Link) pod kolor. Outfitu dopełnia biżuteria - delikatny łańcuszek z małym wisiorkiem serduszkiem(Link), zestaw ślicznych kolczyków do wyboru(Link), oraz komplet bransoletek(Link).



Moje zdjęcia ;3

Niestety nie powiem Wam, gdzie co kupiłam, ponieważ sukienka była szyta na miarę przez moją wspaniałą Ciocię;* A torebkę dostałam od super Chrzestnego:)) Jedynie baletki kupiłam w lidlu, ale niemalże identyczne znajdziecie w h&m'ie, a nawet użyłam ich do ostatniego zestawu;)









Mam pytanie - Czy nie przeszkadza Wam, że tak obrabiam zdjęcia? Czy może wolelibyście bardziej naturalne?


A teraz trochę inspiracji...













Na koniec, chciałabym Was przeprosić za tak długą nieobecność. Ostatnie dni szkoły, bal i zakończenie to był szalony czas;) Wakacje się zaczęły, a ja mam głowę pełną pomysłów :D


Który zestaw najbardziej przypadł Wam do gustu?
Jakie posty chcielibyście znaleźć na blogu?
Kto ostatnio był na jakimś balu?



4 komentarze:

  1. Och, przez ten opis na początku się rozmarzyłam... ;) Również miałam bal gimnazjalny, 19 czerwca i bawiłam się też bardzo dobrze! Mi jakoś tak najbardziej przypadł zestaw trzeci do gustu, ale wszystkie chętnie bym założyła. Ale miałaś śliczną kreację, zdolna ciocia! Jeśli takie zdjęcia Ci się podobają, to ja nie mam nic przeciwko, nie przeszkadza mi obróbka :) Inspiracje fajne!
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakochałam się w Twoim blogu ! Napewno będę go częściej odwiedzać. W tym poście najbardziej do gustu przypadł mi zestaw 3. A co do zdjęć - to Twój blog , więc to ty decydujesz jaka ma być ich obróbka.
    Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki wspaniały wstęp!
    Przepięknie wyglądałaś na balu kochana!
    A co do zestawów najbardziej spodobał mi się pierwszy, wianek zadecydował o wszystkim :D
    Nie wiem czy zauważyłaś, ale w pasku bocznym na moim blogu dodałam link do Twojej wspaniałej strony! :*


    Pozdrawiam cieplutko, Karolina! : )

    OdpowiedzUsuń