16 lip 2015

Summer nails


Calvin Harris - Summer - Piosenka z zeszłego roku, która zawsze(nawet zimą;3) wprawia mnie w letni, wakacyjny nastrój:) 

Witam Was! Co słychać?:)



Lato jest moją ulubioną porą roku, dlatego też na blogu w czasie jego trwania będą dosyć często pojawiały się wakacyjne posty, a dzisiaj pierwszy z nich. Jak widać po nazwie, będzie on dotyczył paznokci, a konkretnie znajdziecie sporo inspiracji na ich pomalowanie. Pamiętajcie jednak, że paznokcie czasem potrzebują przerwy od malowania(Sama coś o tym wiem, jestem uzależniona od ich malowania ;D Niestety mam bardzo zniszczone paznokcie, ale mam szczęście, bo nie są i nigdy nie były łamliwe.). Zapraszam do krótkiego posta z inspiracjami na manicure :)




Kolorowe palmowe




Plażowe 





Marynarskie



Cieniowane 






Wzorzyste

Okularowe

Owocowe

Różne ;)


To już wszystko. Wiem, że post jest krótki, ale pracuję już też nad kilkoma innymi :) Poza tym, chyba od czasu do czasu, może się taki pojawić? Mam nadzieję, że Wam się podoba, a jeśli macie jakieś pomysły, piszcie śmiało w komentarzach;)



Zainspirowało Was coś?



10 komentarzy:

  1. Uwielbiam tą piosenkę! Jest świetna na lato :3
    Paznokcie w kiwi- świetne :D Szkoda, że nie umiem sobie takich zrobić ;)
    Powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga :*
    Pozdrawiam! :D
    gabissxv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię bardzo piosenkę summer.
    Zapraszam: http://marzenczas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. To jest moja ulubiona piosenka na lato :) już ją w zeszłym roku słuchałam. Ale śliczne paznokcie! Szkoda że nie mam talentu do takich :/
    ♥Different Diamond♥ <-- klik
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Paznokcie cudo! Również w lecie eksperymentuję z takimi wzorami. :)

    Justlyjass - zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialne wzory! ♥
    http://oliviejulie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomysły na paznokcie są niesamowite, dobrze się stało, że trafiłam na Twój post! :)
    Pozdrawiam serdecznie,
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja kocham malowac paznokcie(co możesz pamiętac :p), zawsze uwielbiałam i nadal uwielbiam oglądac inspiracje, które Ty wynajdujesz! Z niecierpliwością czekam na kolejny post kochana <3

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne paznokcie:) http://twoimioczami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam tą piosenkę :) Przepiękne wzorki na paznokcie :)

    Bardzo proszę o kliknięcie w linki pod ostatnim wpisem :) http://monyikafashion.blogspot.com >klik<

    OdpowiedzUsuń